Aktivitetsledare



Nu åker Course Leader Emma till Jersey i tre veckor. Under tiden kan Activity Leader Emelie (bild ovan) tänkas skriva några inlägg. Här presenterar hon sig själv lite närmare:

Hejsan!
 
Mitt namn är Emelie och jag kommer vara er aktivitetsledare under er språkresa i Oxford!
Jag är aktivitetsledare för er som åker den 19 juli-8 augusti.
 
 
För att berätta lite om mig själv så är jag precis färdigutbildad som fritidsledare och jobbar även på två olika fritidsgårdar på
kvällar och helger. Mina intressen är resor, språk och fotografering. Att vara ute i naturen
tycker jag också mycket om :) Är det något mer ni undrar så är det bara att fråga på.
 
Just nu ser jag verkligen fram emot att träffa er alla och höra vem ni är och vad era intressen är.
Nu är det mindre än en månad kvar tills vi reser, och jag är minst lika spänd och förväntansfull som er!
Vi kommer få en riktigt rolig upplevelse i Oxford, det är jag säker på! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0