Minnen för livet


Er Oxfordresa är ett oskrivet blad, men snart har ni en massa härliga minnen från mysiga caféer, hysteriska skrattanfall, fantastiska sevärdheter, annorlunda lunchlådor och hur yra ni blev av att gå över ett övergångsställe (vänstertrafiken får en att titta många gånger åt båda hållen i början). När jag reser privat är jag ofta så inne i upplevelsen att jag glömmer att föreviga det. När jag kommer hem önskar jag ofta att jag tagit fler kort. Nu finns det ju ledare som är flitigare med kameran än jag och en av dem är Johan som var i Oxford förra året. Om ni är inloggade på Facebook kan ni kolla in hans fotoalbum från den resan. Jag blev superglad och taggad av att titta igenom det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0