Dags att blicka framåt...

Den här bloggen kommer antagligen inte att uppdateras så mycket mer, men om du är nyfiken på att åka på språkresa till Oxford och vill veta mer än vad som står här, så kan du hitta allt du behöver på Oxford-sidansts.se. Det finns även en sida på Facebook där man kan prata med exempelvis elever du sett i den här bloggen eller elever som planerar att resa framöver. Reser du sommaren 2012 rekommenderar jag även bloggen min kollega Johan skriver. Han har jobbat många somrar i Oxford och reser dit i sommar igen.

Själv beger jag mig till Brighton med STS i sommar, för var man än åker är en STS-resa är ett oförglömligt minne man gärna vill uppleva igen!
 
Jag kommer hädanefter att blogga på STS egna websidor om man vill följa framtida språkresor: http://v2.sts.se/blogg/ls/ledarblogg/
 
/Emma
Trackback
RSS 2.0